This story is for you...


~**~Har man störtat från regnbågen, så har man varit på regnbågen~**~

Dag 12

Musik: Kate Nash - Nicest thing


Jag kan inte... nej, jag vill inte stanna i det här rummet!
Du ger inte upp och du vet precis vad du ska säga för att få mina tankar att dansa rundor i mitt huvud...
Vad vill du att jag ska tänka om mina tankar?
Om inte ens jag själv vågar tro på mig, vem ska då kunna göra det?

Så därför springer jag iväg, men inte allt för långt då det kanske finns en chans att du följer efter mig.
Jag kommer att bli arg när du hinner i kapp och försöker tala om för mig hur jag tänker, hur ska du veta... när inte ens jag själv vet...

Sen ler du mot mig, skrattar det där skrattet som får mig att smälta, du visar den sidan av dig som säger att vad jag än säger så kommer du inte tappa ditt sinne bara för att jag har gjort det...

Även om du inte är här så finns du alltid i mina tankar... jag behöver bara blunda så ser jag dig. Ditt hår, dina ögon, din mun...
Din röst ekar i mina öron långt efter att vi pratade sist, och när ljudet avtagit vill jag bara ha mer...

Du är som en drog för mig, jag kan inte leva med dig, men jag kan inte leva utan dig heller,
Hur ska jag veta vad som är rätt??

Jag kan inte längre lyssna på en kärlekssång som inte slutar i tårar.
Kanske du kan skriva om min kärlekssång? Om du kan byta ut mina rädslor?

Jag behöver
ditt tålamod och vägledning och all din kärlek och mer.

När åskan rullar genom mitt liv, kommer du att kunna rida ut stormen?

Det finns så mycket jag skulle vilja ge dig om jag bara tillåter mig själv..
Men det är detta hav av känslor jag känner att jag behöver skydda.

Men vad är meningen med denna rustning om det håller kärleken borta också?

Jag skulle hellre blöda av kärlek än att leva utan några ärr.

Min kärlek, kan jag lita på det här? Eller kommer även detta bli ett nedfall?

Jag behöver få höra att du skulle kunna dö för mig, att jag är den enda, att du älskar mig för den jag är.
Om och om och om och om igen...

säg mig när du tittar i mina ögon att du kommer kunna dela med dig av din smärta! Men även av dom lyckliga stunderna!

För då kommer jag
att älska dig för resten av mitt liv.



Kommentarer
Postat av: Mårten Gås

Nå så fint puss på dig gumman =*

2011-07-12 @ 19:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0