Understand the things I´ve said, dont turn away from me...

~**~Stirra dig inte blind på en stängd dörr när det kan finnas en öppen vid sidan om~**~

Dag 5

Musik: Cranberries - No need to argue


Ännu en dag med mjukisbyxor... men känner ändå att dagen har varit givande..
Steg upp runt kvart i 8:a å for å släppte ut lite hästar (å hund) med Emmis. 0 gradigt ute i dag, hyffsat skönt, synd bara att det ska bli så slaskigt på vägarna då... men men potatisgratäng.
Kom hem å lyckades INTE somna! Helt otroligt!
Tog å diskade lite å gjorde fint i köket! Nu luktar det inte urkbulle längre!

Runt 2 kom Rebecca (Tysons fd matte) vi skrev på papprena så nu är Tyson officiellt min! :-) eller ja, Linas kanske man ska säga, det var hon som lyckade övertala mig! Hur kan man skillja på två bästa vänner!? Det går ju bara inte! Mina föräldrar kommer säkert mörda mig för att jag skaffat mig ännu ett djur till min samling, men hey! det var dom som sa en gång i tiden att jag var en sådan djur-magnet, måste ju leva upp till mitt rykte ;-) Sen är det faktiskt Lina som har fått ta ansvaret! Jag kan ju inte rå för att hon får sin vilja fram hela tiden!

For å handlade på Willys sen, nu borde jag ha mat så det räcker månaden ut, det måste det göra, för nu är jag pank!

Hästarna kom in runt 6, putsade lite extra på dom i dag. Goshästar :-D

Till middag blev det blodpudding, gött!
Nu blir det sängen snart... var ju seg där ett tag, men efter kvällspromenaden med hundarna blev jag så klart pigg igen.

I morgon blir det nog heldag i garaget, ska försöka fixa upp min bil! Har fått den flyttad från snödrivan in i värmen iaf, det är ju framsteg! Tack Stiffe!

Ne, ska nog lägga mig i sängen å läsa en bok tills jag somnar, lär nog gå fort så fort jag stoppar huvudet på kudden.

För övrigt vill jag bara säga att Stefan Sjöholm måste vara den härligaste och snällaste skåningen jag träffat! Är så glad att jag fått lära känna dig och att du finns i mitt liv! Förstår inte vart timmarna flyger iväg när vi sitter å pratar, å hur klokare har vi egentligen blivit? Ah! det är galet! Om alla hade fått ha en sådan person i sitt liv så skulle den här världen bli galet rolig och omtänksam! :-D Du är speciell, glöm aldrig det!

Ja, nu var det sängen.... Güten nacht!

//F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0