This was not your dream, but you always belived in me...

~**~Om du vill att din dröm ska gå i uppfyllelse är det bäst att du vaknar först~**~

Dag 4

Musik: Eskefeurat-Aldrig försent att ge opp


Natten har varit jobbigt, har börjat drömma den där jobbiga drömmen igen där jag försöker slå ditt nummer, men kan inte slå dom rätta siffrorna, blir bara fel hela tiden! Får panik för jag måste nå fram till dig, innan det är försent!
Vaknar och är alldeles kallsvettig!
Kan någon förklara vad den här drömmen betyder!? För jag har då fan ingen som hellst aning!

Har varit en riktigt jävla soffliggar-dag i dag, så egentligen har jag inget intressant att skriva...

Äh... jag ids inte i dag... har ingen ork...

Jag hatar att vara ensammen!!!! Fan oxå...


Kommentarer
Postat av: j

musik är farligt.

2011-01-04 @ 23:06:22
Postat av: marika

du har alltid dina nyfunna skånevänner här <3

2011-01-04 @ 23:27:51
URL: http://marikaelinjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0