goodbye my lover, goodbye my friend...

~**~Man får bara vad man ger, och ger bara vad man redan fått~**~

Dag 3

Musik: Kopps på tv
Gjorde jag rätt val?
Gjorde jag rätt över huvud taget?
Kommer jag fixa det här utan dig?
Vet jag hur man gör?


Torkat renkött, en San Miguel, trevligt sällskap och Kopps på teve,  Najs bajs i lingonskogen säger jag bara!

Har varit lite lagomt nerstämd i dag... Antar att jag vaknade på fel sida av sängen...
Steg iaf upp kvart i 8, drack en kopp capuccion, väckte vovvarna, Lina var inte glad att stiga upp, men hon gjorde det tillslut med mycket övertalning. For sen å hämtade Emma, sen for vi å släppte ut lite galna hästar i hagen :-)
Efter drygt en timme var jag tillbaka i lägenheten igen å motivationen var tillbaka på -100...

Vet egentligen inte vad som fick tiden att rinna iväg... Kanske var det den långsamma tiden att ladda upp bilder från mobilen till datorn, kanske var det filmen jag såg (Hell boy), kanske var det alla tankar som snurrade runt i mitt huvud, men helt plötsligt så var klockan mycket å hästarna ville komma in.
Satte mig i bilen för att börja rulla... men dadadaaaaaaaa,.. lyckades köra ner mig i en halkig grop på parkeringen, så där satt jag, utan hjälp å folk som bara passerade utan att bry sig... faaaaaan!!! det var det sista jag behövde just nu! Det här med att vara ensam har sina rejäla nackdelar. Men tur som man har i bland kom Stiffe tha räddare in tha nöd! :-D Puttade lite med lillfingret, sen var man lös!
For till stallet sen å släppte in hästarna. Stiffe å Felini bara bråkade med varandra, men ganska söta var dom ändå :-D

Sen blev det film på kvällen. Så klart somnade sällskapet än en gång, men man kan inte anklaga någon som varit vaken sen 4a i morse antar jag ;-)

Jag antar att inte mycket intressant har hänt i dag, men man kan inte vara aktiv alla dagar...

Nu ska jag se lite Tenacious D så får vi se vad resten av kvällen bjuder på.

Du måste våga tro att allt sker av en anledning, våga ta chansen. i värsta fall så faller du av rodeohästen men då är det bara att ställa dig upp igen, damma av kläderna och hoppa upp i sadeln på nytt.

God natt//Frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0