Life is no Nintendo-game you don't get another chance

~**~Vi tänker sällan på det vi har, men alltid på det vi saknar~**~

Dag 10

Musik: Jay Smith - Here without you


Uppe med tuppen, så tänkte att jag skulle uppdatera min blogg en aning :-) Dock blir detta nog bara ett svammelinlägg, men dom kan ju vara roliga att läsa oxå :-)

Jag har blivit en galen kaffedrickare!! Oh gosh... måste börja borsta tänder lite oftare så dom inte försvinner!

I lördags var jag å S i danmark å gick på Experimentorium, GAALET häftigt var det! Ungefär som Teknikens hus i luleå fast 10 gånger större! Dom hade en utställning om människans kropp! Med riktiga människar! Alltså som var döda. Dom hade tydligen donerat sin kropp å organ till denna utsällning! Skitahäftigt! Nog för att det kändes liiite grose när vi gick till "hur barn blir till"-avdelningen, där dom hade stoppat upp ett par i en speciell position, delat tjejen på mitten så man fick se hur det såg ut under själva sexakten! Jag tyckte det var jätteintressant först, jag menar, man har ju allti funderat å är ju lixom mer intressant när det introduceras på riktiga kroppar! Stod där å glodde.... tills jag insåg vad jag faktiskt stod å glodde på! eehhhmmm... ja, jo precis.....

Är oxå glad att jag INTE är rökare! Fick se hur en rökares lunga ser ut! uuuuuuuuuUu!!! :-(
Sen var det ju andra roliga grejjor där oxå.

gå in på hemsidan och kolla själv: http://www.bodyworlds.dk/Default.aspx
Riktigt intressant faktiskt för en som mig, som tycker om att lära sig hur kroppens inre funkar. Men förstår dom som tyckte det var lite äckligt, jag menar det var ju verkligen äkta vara!

Gick även på ett antikmuseeum, inte liiiika roligt som det andra, men helt klart intressant.

Jag fick sålt Bella (bmw:n) i fredags oxå, måste hitta en ny bil nu, en soppasnål är väl det ända jag kräver, å ja, att den ska funka :-)

För övrigt har jag börjat motionera lite mer nu, hoppträningarna börjar om en vecka, är ju bra om min kondition är lite högre upp än botten i alla fall :-D

Skolan går fint, trots omständigheterna... utbildningen ska läggas ner efter att vi gått klart, känns ju lite trist, samtidigt som jag känner att det är ju allti bra att ha detta i bakfickan, kunskap kan man inte få för mycket av! Nog för att jag önska att jag hade en sån där "tanke-potta" alltså en som som dom har i Harry Potter där man kan dra ut sina tankar ur hjärnan å stoppa dom i en liten potta... För ibland känner jag att alla tankar vill komma på en å samma gång! DAMP!!!

Nu ska hundarna få mat å en liten promenad innan jag drar mig till skolan!

Kom ihåg: Så som du vill att dina vänner ska vara mot dig, ska även du vara mot dina vänner! Förvänta dig inte att få något om du inte är beredd att ge själv.

Peace to the out//F


Du ska veta att jag saknar dig, det finns kännslor som aldrig tar slut
Du ska veta att jag inte glömt, det finns bilder som aldrig suddas ut
Jag har vaknat mitt i natten av tystnaden och önskat att du sov här, bredvid mig igen
En del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0